Известие

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност при включен климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
    здраейте хайде стига сте ревали скоро някой ще пусне тема от сорта на " като кача 5 човека и 5 куфара багаж и пусна климатика по нанагорнище нещо не върви както когато съм сам и съм по нанадолнище " ползвайте си главите освен за красота и баланс при ходене и за мислене
    bass имаш лично от мен по една друга тема какво стана?
    Да бе някои откриха топлата вода Климатика си е все едно да караш с ремарке. Ако въобще може да се говори за някаква икономия с климатик, тя е около 4000об при бенз. мотори когато въртящия момент е най-голям и двг най-не го усеща! Нормално е да има осезаема разлика във вървежа под и над тия обороти.

    п.с. Тоя пост ме изпрати при "Болните алфисти" - 1000поста поздрави на всички колеги във форума! То като годишнина да го ева! Да сте живи и здрави!
    Last edited by code; d.m.y г., 15:01.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #32
      Да споделя - като смених свещите, проблемът се оправи.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        И при мен като пусна климатроника колата спира ама като за мойто моторче толкоз. Инак при високите оборити си е ок. Трябва да е над 2000 кубически сантиметра мотора за да не се усеща климата.
        Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
        FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
        sigpic

        Comment


        • #34
          ьь

          Аз имам виждане по тоя въпрос защото смених 3 компресора и все проблемни!!!Та идеята ми е ,че последния компресор е със сравнително по-голяма шаиба от предишните!!Разликата в диаметрите им е повече от 10мм!С друк ремък съм естествено (по-дълък) та с този последния компресор разлика има осезаема в спъването на машината!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #35
            Голям смях....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Аз имам виждане по тоя въпрос защото смених 3 компресора и все проблемни!!!Та идеята ми е ,че последния компресор е със сравнително по-голяма шаиба от предишните!!Разликата в диаметрите им е повече от 10мм!С друк ремък съм естествено (по-дълък) та с този последния компресор разлика има осезаема в спъването на машината!
              Много ми е интересно някой от всички специалисти отварял ли е компресор?Виждали ли сте обема на цилинрите на 7 бутален компресор.....Знаете ли при какви налягания работи.И 100 компресора да смениш пак няма да ти върви колата.

              Comment


              • #37
                6

                Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                Много ми е интересно някой от всички специалисти отварял ли е компресор?Виждали ли сте обема на цилинрите на 7 бутален компресор.....Знаете ли при какви налягания работи.И 100 компресора да смениш пак няма да ти върви колата.
                Аиде сега пък!!За твое сведение съм отварял компресора еи!?Може да ти изпиша всички параметри и за 709 и за 7н15 (то маи са еднакви) ама има ли смисъл!?Аз ти казвам ,че с по-голямата шаиба има разлика в спъването на колата!!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Аз ти казвам ,че с по-голямата шаиба има разлика в спъването на колата!!
                  Има логика, ако принципа на задвижване е като при колелото. По-голям венец, по-лесно се върти, но и по-бавно.
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                    Има логика, ако принципа на задвижване е като при колелото. По-голям венец, по-лесно се върти, но и по-бавно.
                    Има логика има и ефект!!Кои каквото и да ми говори след като сам виждам разлика съм категоричен ,че с другата по-голяма шаиба на двигателя му е по-леко.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #40
                      E и компресора се върти на по-ниски обороти
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #41
                        Абе и аз това се сетих, ама то не би трябвало да има голямо значение, нали и при 1000 и при 7000 оборота е направен да функционира. Въпроса е дали може при 500 примерно, ако с по-голямата шайба на празен ход се върти с толкова.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Аиде сега пък!!За твое сведение съм отварял компресора еи!?Може да ти изпиша всички параметри и за 709 и за 7н15 (то маи са еднакви) ама има ли смисъл!?Аз ти казвам ,че с по-голямата шаиба има разлика в спъването на колата!!
                          Големи глупости-недей ти да ми казваш,едва ли се занимаваш по-отдавана от мен с климатици.Пишете си глупости,давайте си парите,аз имам достатъчно работа за да споря с такива като тебе.Имах желанието да обясня някои неща,но вече всеки чул недочул се прави на майстор и разбирач.Оправяйте се и сменяйте компресори по няколко пъти.

                          Comment


                          • #43
                            г

                            Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                            Големи глупости-недей ти да ми казваш,едва ли се занимаваш по-отдавана от мен с климатици.Пишете си глупости,давайте си парите,аз имам достатъчно работа за да споря с такива като тебе.Имах желанието да обясня някои неща,но вече всеки чул недочул се прави на майстор и разбирач.Оправяйте се и сменяйте компресори по няколко пъти.
                            Ти спориш с мен а не аз с теб!!!Незнам откога се занимаваш с климатици и тн ама явно си сляп за някои елементарни неща!!Сменях компресори защото пак маистори (от много одавна) ми ги ремонтираха супер некадърно но това е друга тема сега!!В краина сметка на колата съм пробвал 4 броя и макър да са работили по няколко дена все ми е правило впечатление как се държи колата и колко от тягата и изчезва!С последния компресор (с по-голямата шаиба) пак ти обяснявам ,че колата се държи по-живо това е факт!!Прав си аз неразбирам от компресори ама хептем нищо обаче от вървежа на колата си съм професионалист и виждам разликата!!Немога да кажа на черното бяло
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #44
                              Неискам да споря!!!!Просто казвам ,че усещам разликата нее колосална обаче се усеща и точно за тази разлика обаче ако се налага ще се спори има ли я няма ли я!! http://www.sanden.com/images/Service_Guide.doc.pdf
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:47.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
                                колеги а колко според вас се вдига разхода с включен климатик на извънградско
                                колега,
                                на моята - с не повече от 0,5 л., да не кажа че почти няма разлика.
                                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                                Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                                Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X